|
“ак, найчаст≥ше вона тоб≥ не подобаЇтьс¤. “об≥ незрозум≥ло, нав≥що ст≥льки н≥сен≥тниць, тоб≥ шкода витрачати на нењ час, а ≥нод≥ ти ≥ зовс≥м мр≥Їш њњ висадити.
јле ¤к би там не було, школа - величезна частина твого житт¤. якщо не можеш зм≥нити ситуац≥ю - м≥н¤й в≥дношенн¤ до нењ! ¬решт≥-решт, краще навчитис¤ отримувати рад≥сть в≥д того, чому в≥ддан≥ твоњ дн≥. —пробуЇмо?
"“а нав≥що вони мен≥ здалис¤, ц≥ однокласники"
«наЇш, люди - ≥стоти соц≥альн≥. ≤ дл¤ того, щоб бути щасливим, потр≥бно ум≥ти сп≥лкуватис¤ з ≥ншими людьми. “об≥ необов'¤зково ставати кращою подругою ц≥Їњ дурненькоњ ѕетраковоњ - але хоч би розум≥ти њњ ти ц≥лком можеш навчитис¤. ≤ бути терпл¤ч≥ше. “ак, њй подобаЇтьс¤ група "‘абрика", а тоб≥ - Tokio Hotel. Ќу ≥ що? ¬она ц≥лком може ви¤витис¤ хорошою людиною. ј ¤кби не було школи ≥ ти б сп≥лкувалас¤ т≥льки з тими, кого вибирала (скаж≥мо, на форум≥ Tokio Hotel в ≥нтернет≥) - ти б в житт≥ не д≥зналас¤, що ≥ серед тих, хто не розд≥л¤Ї твоњ смаки, Ї нормальн≥ люди.
"”чилка - ≥д≥отка ≥ приск≥пуЇтьс¤"
ј з чого ти уз¤ла, що св≥т ≥деальний, вчител≥ - вт≥ленн¤ розуму ≥ взагал≥ все в житт≥ буде так, ¤к "належить"? —в≥т - р≥зний. ≤ взагал≥-то в твоњх силах робити його краще. якщо до тебе йдуть в≥дверт≥ прич≥пки, ти ц≥лком можеш поскаржитис¤ на вчител¤ директоров≥, батькам - словом, тому, хто може щось зм≥нити. ј сид≥ти ≥ мовчки терп≥ти вс≥ неприЇмност≥ - це не показник великого розуму ≥ самост≥йност≥ (до реч≥, прогулювати ц≥ "неприЇмн≥" зан¤тт¤ - теж).
"÷е мен≥ не стане в нагод≥"
”певнена? ¬загал≥-то шк≥льна програма - м≥н≥мум, необх≥дний дл¤ того, щоб розум≥ти, ¤к влаштований св≥т. Ќе вивчатимеш ф≥зику ≥ астроном≥ю - залишишс¤ на культурному р≥вн≥ десь б≥л¤ середньов≥чноњ людини, ¤ка в≥рила, що земл¤ плоска, з≥рки на неб≥ цв¤хами прибит≥. ≤ так дал≥. ј тут тоб≥ дають базу знань, з ¤кою ти можеш рухатис¤ дал≥, - в будь-¤кому з напр¤м≥в.
ќтже виб≥р подальшоњ профес≥њ у тебе максимально широкий. ≤ не треба говорити, що ти вже визначилас¤ з вибором - за довге ≥ ц≥каве житт¤, ¤ке у тебе попереду, ти можеш перепробувати тис¤чу профес≥й. Ќав≥що себе заздалег≥дь обмежувати?