“и пом≥тила його давно. ј ось в≥н, здаЇтьс¤, ≥ не п≥дозрюЇ про твоЇ ≥снуванн¤. «вичайно - адже в≥н тебе старше. јле ти ц≥лком можеш звернути на себе увагу ≥ сподобатис¤ йому!

—першу визначс¤ - упевнена, що ти закохалас¤ саме в нього, а не просто придумала соб≥ красивий прив≥д постраждати?

„и потр≥бний в≥н тоб≥?

“ак, ¤кщо.

- ти знаЇш, ¤к≥ жарти йому подобаютьс¤, ¤ку музику в≥н слухаЇ ≥ чи Ї у нього собака - ти в курс≥, що з л≥тературою у нього нелади, проте по математиц≥ в≥н минулого року ол≥мп≥аду виграв - ти пам'¤таЇш, що в≥н зазвичай бере в њдальн≥, а що терп≥ти не може. Ќ≥, ¤кщо. - вс≥ твоњ подружки теж сохнуть по ньому - ти ≥нод≥ не п≥знаЇш його, ¤кщо в≥н од¤гнений не в той кльовий светр - ти б хот≥ла тусуватис¤ з його друз¤ми - вони наймодн≥ш≥ хлопц≥ в школ≥. ¬ ≥ншому випадку тоб≥ просто закрутив голову його статус попул¤рного хлопчика. ќтже швидше викинь його з голови! ј ось ¤кщо випало "так"... “о пора д≥¤ти! ѕодумай, ¤кий спос≥б п≥д≥йде в твоЇму випадку.
ѕриклад перший, шк≥льно-б≥бл≥отечний:

Ќав≥ть у най≥деальн≥ших хлопц≥в бувають проблеми в навчанн≥. јбо в≥н просто займаЇтьс¤ у одного з викладач≥в додатково, щоб скласти вступн≥ ≥спити до вузу? «'¤суй це. ≤ - тут вже тоб≥ доведетьс¤ постаратис¤, але простуд≥ювати л≥тературу по цьому предмету! «ате у тебе маса привод≥в опинитис¤ з ним пор¤д. ” б≥бл≥отец≥, в спорожн≥л≥й школ≥ п≥сл¤ зан¤ть, коли в≥н чекаЇ викладача, а ти - а ти теж чекаЇш, щоб запитати одне незрозум≥ле м≥сце в цьому п≥дручнику. ќ, ти теж це проходиш? “реба ж, ¤кий зб≥г! ÷е тв≥й шанс вразити хлопц¤ ≥нтелектом - ≥ тв≥й в≥к послужить додатковим приводом дл¤ здивуванн¤. ≤ у вас в≥дразу ж з'¤витьс¤ загальна тема дл¤ жвавих бес≥д!

ѕриклад другий, спортивний:

–≥дко хто з хлопц≥в не займаЇтьс¤ спортом зовс≥м. ÷е д≥вчата переч≥кують ф≥з-ру в розд¤гальн≥, а хлопц≥ ган¤ють м'¤ча щосили. ¬≥н любить ¤кийсь специф≥чний вид спорту? ¬≥дм≥нно - п≥дходь до нього п≥сл¤ урок≥в ≥ см≥ливо говори, що його хвалили ¤к кращого роллера-скейтера-велогонщика (потр≥бне вибери сама) ≥ що не м≥г би в≥н дати тоб≥ пару урок≥в. “≥льки на цьому етап≥ - н≥¤кого кокетуванн¤, до нього ≥ так напевно часто п≥дход¤ть знайомитис¤ д≥вчатка. ј ось коли в≥н вже буде твоњм "вчителем". —права за тобою!
ѕриклад трет≥й, п≥дступний:

¬≥н попул¤рний. ¬≥н дуже попул¤рний. ≤ що найогидн≥ше - в≥н добре про це знаЇ. “и з≥тхаЇш - немаЇ шанс≥в! ј ось ≥ неправда! –озбещенн≥ увагою хлопц≥ в≥дм≥нно купуютьс¤ на старий прийом "ти мен≥ зовс≥м нец≥кавий". ѕрост≥ше кажучи - опинившись аби¤к з ним пор¤д, хоч в спортзал≥, хоч в б≥бл≥отец≥, здивовано поц≥кавс¤ у подруги (а ¤кщо вистачить см≥ливост≥ - те ≥ у нього самого) "ўо д≥вчта знаходить в такому дивному хлопцев≥?" ѕ≥сл¤ цього в≥н в все зробить, але постараЇтьс¤ з'¤сувати, що ти мала на уваз≥ п≥д "дивним". ј головне - в≥н вид≥лить тебе з натовпу фанаток. ≤ запам'¤таЇ.
ѕриклад четвертий, сусп≥льний:

ƒопомога голодуючим д≥т¤м, зб≥р г≥лочок в парку, орган≥зац≥¤ шк≥льного вечора - п≥д≥йде що завгодно. √оловне, щоб у склад≥ "в≥дпов≥дальних" були ви обидва. –≥вне положенн¤ з≥тре вашу р≥зницю у в≥ц≥, а то, ¤к ти про¤виш себе, дасть йому шанс д≥знатис¤ тебе трохи краще. Ѕудь-¤ка сум≥сна справа зближуЇ - ≥ п≥сл¤ нервуванн¤ ≥ метушн≥ ви ¤кщо не закрутите роман, то точно потоваришуЇте!
ѕриклад п'¤тий, ≥ндив≥дуальний:

Ѕагато хто чомусь боњтьс¤ бути собою. ≤ насл≥дують тому, що модно в тусовц≥. ¬с≥ сп≥вають п≥д г≥тару? ¬≥дм≥нно, ти теж т¤гнеш ноти, ≥ неважливо, що голосу у тебе немаЇ, а вс≥ навколо затискають вуха. Ѕудь собою! ≤ ¤кщо ти, наприклад, робиш приголомшлив≥ вишивки - ≥ не боњшс¤ показувати њх, береш участь в конкурсах - це п≥двищуЇ тв≥й статус. Ќ≥хто не см≥Їтьс¤ над усп≥шними людьми, а чужа попул¤рн≥сть в нев≥дом≥й област≥, нав≥ть лестить. ≤ вид≥л¤Ї тебе з≥ зграйки невиразних малол≥ток, а перетворюЇ на "ту д≥вчину, ¤ка робить так≥ красив≥ реч≥". ѕ≥сл¤ цього знайомитис¤ ти можеш з ким завгодно.